Hijrah ke Arah Lebih Baik

Assalamualaikum....

Alhamdulillah dah masuk tahun baru....mesti ada yang dah buat azam baru untuk tahun baru ni kan. Tahun baru je mesti azam baru, tapi azam yang lama tu dah tertunai ke?

Kalau orang tanya apa azam tahun baru aku, mesti aku terkebil-kebil sebentar sebab tak buat apa-apa azam pun tahun ni. Mungkin sebab azam tahun lepas masih belum terlaksana maka tahun ni berusaha mengusahakan agar tercapailah segala azam yang telah dibuat.

Kenapa mesti buat azam? Kalau tak buat tak boleh ke? Pendapat aku tu terpulang kat diri masing2. Tapi dengan azam tu kita ada hala tuju dalam kehidupan kita. Ada ke buat azam yang tak elok? Mesti ada tapi selalunya azam ni haruslah penghijrahan ke arah yang lebih baik.

Fikir-fikirkanlah ye...... Salam Maal Hijrah untuk semua.

Aku: Biarlah rahsia apa azam tersebut yang masih belum selesai.:)

Comments

ILA HonEyBuNNy said…
salam maal hijrah...

tutp buku lama buka buku baru..;-)
Lia Irdelia said…
salam maalhijrah untuk awak..

:)
L said…
amiin. semoga kita akan sentiasa berubah kearah kebaikkan..=)


jom bacer jup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html
ZORA said…
hijrahkan dri untuk mnjdi yg lebuh baik..:P
putry arisa said…
salam maal hijrah juga...
sama2 la kita berubah jadi lebih baik k.. insyaallah;;)
L said…
silap link smlm... hehhe

jom baca kejap..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html
anamizu said…
slm maal hijrah.. semoga tahun baru mmbawa lbh keberkatan pd kita :)







luv,
cik ana
haney said…
salam maal hijrah. moga tahun ni kite mperolehi barakah dariNya :)

Popular posts from this blog

Cara Delete Akaun Facebook

Cara Deactivate Facebook

Peribahasa: Saudara Anjing